fredag 11. mai 2012

Gode venner

Fint å få venner på besøk.

ORKIDÉ fra venninne og kaffemaskin fra mannen min.
Dagene på hospits går sin gang, og jeg slapper av og tar livet med ro. Jeg får slappet godt av og koser meg med litt hekling.

Det har ikke blitt noen tur ut i friskluft, men har vært litt ute på verandaen. Været ut er jo ikke det beste for tiden, men i morgen får jeg prøve meg på en liten tur ut.

I går hadde jeg besøk av Helene, og vi fikk skravla sammen et par timer. Hun hadde med en kjempeflott orkide til meg. Så nå har jeg fått blomst på rommet mitt.

I dag har jeg hatt besøk av to gode venner/kolleger. Det var kjempekoselig og å få besøk av dere to sprudlende Anettene. Når vi treffes er det mye å snakke, om og vi går nok aldri tom for temaer.

HUN I MIDTEN heter ikke Anette.
Det er godt å ha venner som ikke er «redde» for å snakke med meg og ikke oppfører seg annerledes fordi jeg er syk.Godt å få være seg selv.

Dere tenker jo på alt - så tusen takk for det dere hadde med til meg.. Det er ikke no sak å få til et kaffislabberas med medbrakt kaker og egen kaffimaskin på rommet. Vi kosa oss vi.


De hadde med seg en fin liten hilsen fra kollegene på jobben, det var mange hyggelige og fine ord, og artige bilder. Jeg ble både glad og rørt. Jeg savner alle de gode kollegene på jobben, og jeg håper jeg får til å stikke innom jobben en tur.


HILSENER fra kolleger.
Nå holder jeg på å avslutte arbeidslivet mitt også. Litt rart er det å fylle ut skjema til nav om 100 prosent uføre og så å si opp jobben. Jeg kommer aldri til å jobbe mere - nå er det slutt. Men jeg skal jo alltids holde kontakten.

Til helgen blir det nok mye familiekos her på Lovisenberg.
God helg til alle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar