fredag 22. oktober 2010

1 døgn siden ny type kur kom inn i kroppen. Og jeg KLØR!!!! :(

Ja da har den nye kuren virket i kroppen et døgn. Foreløpig er formen ikke så værst. De værste smertene har ikke dukket opp enda, men jeg holder på å blir fullstendig gal av kløing. Det klør noe sinsykt - men det hjelper jo ikke å klø. Usj - det klør mest i ansiktet og på halsen. Jeg tok en allergitablett fordi jeg kanskje trodde og håpet på at det ville hjelpe - men nei da. så nå prøver jeg så godt jeg kan å ignorere kløen. Og det er utrolig lett -NOT. Vi satser på at det roer seg til kvelden. Måtte bare få ut litt frustrasjon. Og det må vel være lov?

1 kommentar:

  1. Du er tøff Anja. Ikke vasnkelig å forstå at dette er til å bli sprø av.
    Hvis du er i form håper vi å se deg på fredag. Kommer tilbake til hvor vi skal være. Vi savner deg på jobb...

    : ) Hege

    SvarSlett