torsdag 30. desember 2010

En flott jul og en rolig nyttårshelg står for tur - så er det alvor igjen :(

Så går vi inn i ett nytt år - Takk for det gamle og la oss alle håpe at dette året vil bringe med seg mye godt.
Her hjemme har vi hatt en fin og koselig jul uten noe form for medisiner eller behandling. Det har vert deilig å slappe av sammen med sine kjære og ikke tenke på sykdomen i det hele tatt. Vi skal også ha en fin nyttårshelg sammen før alvoret er i gang igjen.
Dagen nærmer seg fort nå og jeg begynner å grue meg mer og mer. Men dette skal gå fint. Jeg gleder meg til det er over og jeg kan begynne "å leve livet" mitt på ordentlig igjen. 4 januar er dagen for operasjonen - heldigvis er det noen dager igjen.
GODT NYTT ÅR TIL ALLE MINE LESERE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar