onsdag 15. desember 2010

Da er datoen for operasjon satt !

I dag har jeg vært på møte hos kirurgen på Ullevål. Der fikk jeg vite litt om operasjonen jeg skal i gjennom. Greit å få informasjon om detaljer og hvordan operasjonen foregår. De jeg var mest spent på var selvsagt å få vite datoen for selve operasjonen. Først ble det snakket om 23. desember - men det er jo lillejulaften og det vil jeg jo ikke. Jeg sa at jeg nå hadde gledet meg til å feire jul sammen med familien min og at vi nå endelig kunne få tid sammen til å kose oss skikkelig og ha det fint sammen for første gang på lenge. Det var det selvfølgelig full forståelse for. Så da ble datoen satt til 4. januar. Da skal det endelig skje.

Under operasjonen skal hele venstre bryst fjernes og i allefall to lymfer. Så skal dem på jakt for å se om dem må fjerne flere lymfer som må fjernes.
Håper ikke inngrepet blir så mye større en dette og at jeg slipper unna de værste plagene.
Etter operasjonen er det meningen at jeg skal få stråling.
Jeg skal få strålebehandling hver dag i fem uker ( ikke helgene da).

Jeg gleder meg til operasjonen er over og strålingen er i gang. Da vet jeg at jeg snart er ferdig med all behandling og at jeg endelig er FRISK igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar