søndag 19. februar 2012

Helgebesøk og snart hjem.

Denne helgen har jeg hatt hele familien på besøk.

Det har vært koselig med besøk av familien. Når jeg ikke kan komme hjem til dem, så kom dem til meg. Vi kosa oss veldig her på lørdagskvelden, og alle sov vi godt.

Jeg er no snart ferdig med cellegiftrunden
Det merkes på kroppen og jeg er mye trøtt. Enkelte dager sover jeg til langt ut på morgenen før jeg i det hele klarer å stå opp. Det er ikke viljen det står på, men kroppen vil ikke være våken.

På mandag skal jeg ta ct av lungene mine
Legen tror ikke det er noe galt, men dem vil ta en test for sikkerhets skyld. Siden jeg hasr litt vondt i brystet og puster litt tungt. Dette er for å utelukke blodpropp. Jeg får også Fragmin morgen og kveld som forebyggende. Det er en blodfortynnende medisin som jeg får i form av en sprøyte.

Ellers håper jeg at formen blir litt bedre
Det skal bli godt med en ukes pause nå, og jeg håper at formen blir litt bedre og at jeg orker mere. Planen er at jeg skal hjem på tirsdag, men de vil ikke sende meg hjem før de er trygge på at jeg skal klare meg bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar