tirsdag 28. september 2010

En grei uke hjemme - ny kur på torsdag

Det var godt å komme hjem etter at jeg jeg hadde vært på sykehuset fra torsdag til tirsdag. Det var jo ikke så ille å være på sykehuset egentlig, dem som jobber der er utrolig hyggelige og dem tok seg god tid og hadde tid til å slå av en prat. Det var godt å bli kvitt alle mage smertene og endelig får lov til å spise ordentlig og få magen i orden igjen.
Det var bare kjedelig det døgnet jeg måtte ligge på isolat, men jeg fikke heldigvis besøk - var koselig det, men som du ser på bilde måtte det litt ekstra utstyr til for å få slippe inn på rommet. Men han blei jo flott da :)

På fredag var jeg på kontroll - tenk det har allerede gått 12 uker. Legene var ganske fornøde, svulsten har minka til halvparten og lymfeknutene som var angreper har blitt så godt som "friske". Så det betyr at cellegiften har gjort en god jobb - og det er jo flott. Cellegiften har tatt på, men nå er den verste typen unna gjort.

Nå på torsdag skal jeg som sagt begynne på en ny type cellegift, og vi satser på at den er litt snillere mot kroppen og at  bivirkningene holder seg unna. Gruer meg litt til torsdag, men mest fordi jeg er så spent på om jeg "tåler" kuren. Vil helst slitt å måtte gå over til en annen type, for da må jeg ha cellegift hver uke i stede for hver tredje. Vi får se hvordan det går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar