torsdag 1. juli 2010

I går fikk jeg beskjed om at jeg skulle legges inn til en del forundersøkelser, og  at jeg måtte belage meg på bli der et par dager. Fikk lov til å dra hjem igjen i dag etter blodprøvetaking og undersøkelse fordi undersøkelsene i morra ikke starter før kl 8.30. JIPPI da blei jeg kjempe glad. Så fikk jeg også lov til å ha helgen hjemme.

I morra blir det CT, undersøkelse av magen og skjelettet. Gruer meg litt til den trange trommelen :( så på mandag blir det en siste scanning. Håper på at det er godt nytt og at dem ikke finner no spredning, men prøver å ikke tenke på den biten. Nå blir jeg i allefall sjekka i alle retninger.


Når dem har fått svaret på alle prøver å undersøkelser starter jeg opp med cellegift. Så i helgen skal jeg kose meg hjemme og bare nyte sommeren. Kanskje til og med ta åretas første bad? Utrolig deilig å få være hjemme i allefall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar