onsdag 25. august 2010

Beste runden til nå - og det er flott :)

Denne runden med cellegift har ikke tatt ås hardt på heldigvis. Slapp unna med bare litt kvalme denne gangen og et par spyrunder, men det gikk utrolig fort over. Ellers er formen faktisk ikke noe å klage på. Denne gangen var jeg oppe allerede dag to og spiste sammen med resten av familien.
Er jo litt slapp da, men ikke slik som forrige runde. Har vært flinkere til å få i meg mye mer drikke også denne gangen, så det har sikkert hjulpet det også. Så sov jeg meg gjennom dem første timene og tok det ganske med ro den første dagen.
Nå er det heldigvis bare en runde til med denne typen cellegift - så skal jeg ha en annen type. Den virker på en annen måte og gir ikke kvalme, men går mer på muskler og ledd - håper på en bedre tid fremover da.

Aller siste runden med cellegift får jeg den 2/12 og etter det et det pause frem til operasjonen etter jul. Så jeg får kosa meg og slappa av skikkelig i julen. Så kan jeg ha det å se frem til mens det er som tøffest nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar