lørdag 26. juni 2010

Jeg har fått brystkreft...........

Nå har det gått et par dager siden jeg fikke den endelige beskjeden. Huff det er jo ikke lett dette, men jeg prøver så godt jeg kan å tenke positivt - sier til med sel at dette skal gå bra! Og det gjør det vel også.

Det er godt at en møter så mange gode mennesker som en kjenner også som er med på å gi håp, mange gode klemmer og gråter en skvett sammen med meg. Så har jeg jo familien rundt om meg. De tre flotte barna mine og mannen min. Hadde aldri klart med uten dem. Vi skal kjempe denne kampen sammen og ta alle de tøffe takene! Jeg skal bli frisk - men det vil ta tid. Håper jeg klarer å være like sterk når det står på som verst. Det hele har vel ikke gått helt opp for meg enno - men dette skal gå bra!

7 kommentarer:

  1. Dette skal gå bra Anja Merete. Du er ei sterk jente.Og alltid kommet over livets kneiker.Glad i deg.

    Mamma.

    SvarSlett
  2. Kjære Anja! Dette var triste nyheter, men du må prøve å tenke positive tanker og gi alt i kampen for barna dine, mannen din og ikkje minst deg sjøl!! Heldigvis er verden kommet så langt at det som regel går bra! Glem aldri det! :-) Selv om vi ikke har hatt så mye kontakt i det siste, så tenker jeg masse på deg nå og prøver å sende positive tanker. Ta godt vare på deg sjøl, og gi aldri opp mot faenskapet!! (unnskyld språket) Klem fra Kjerstin.

    SvarSlett
  3. Kjære Anja
    Å være positiv og optimistisk er ikke alltid det letteste når livet ikke er lett. Men det er ditt beste våpen!!! Tenker på deg.

    Elin fra Stavanger

    SvarSlett
  4. Gla i deg syste, dette klare du å vinne over, stor støtte fra lillebror



    klemm fra lillebror

    SvarSlett
  5. Hei...
    Var nok ett sjokk for oss alle dette, og må innrømme at det har blitt endel tårer her også... Det er liksom ikke noe man klarer unngå å tenke på heller iløpet av dagen... Men du er tøff og dette skal vi klare sammen.
    JA, det er langt mellom Ålesund og Oslo... Og det er litt ekstra trist akkurat nå... Men, du vet at telefonen min alltid er på... Kos deg de dagene som er igjen før alvoret starter... Fremtiden er din beste venn nå, og vi skal alle være en del av den sammen med deg ;-) For dette går bra, det vet vi !!!

    Gla i deg storesøster ;-)

    SvarSlett
  6. usch, blir så berörd av att läsa dina tankar!! Kämpa på nu och ge inte upp nu, som ja sagt. Du ska klara detta,tufft blir det men det är ju posetivt att du har din familj och många stöttande :-) KRAMA OM!!

    SvarSlett
  7. Avogtil blir man tom for ord når andre blir rammet av det som er tungt, vondt og vanskelig, men vi er mange som støtter deg i kampen mot kreften, og med den ståpåviljen jeg vet du har, så kommer du til å vinne denne kampen! Håper å se deg på klassefesten den 18.september. God klem fra Helén

    SvarSlett