fredag 18. november 2011

En helg på sykehus - men da får en gjort unna undersøkelser.

Ventetiden blir ikke bare å sitte rett opp og ned. Sykehuset benytter muligheten til å foreta undersøkelsene jeg har fått time til noen uker fram i tid. Sånt kan gjøres når en er innlagt.

I dag var det MR av armen. Trangt! Fikk spørsmål da det var seks minutter igjen om jeg ville ut. Jaaaa!!! Men de hadde fått tatt de viktigste bildene.

Så skulle jeg til CT av lunger, rygg, bekken og magen på mandag, men senere viste det seg at de har ført meg opp på CT i morra. Effektivt.

Fortsatt rimelig sikkert at det ikke blir operasjon i skuldera mandag, sannsynligvis heller ikke tirsdag, men det er lov å håpe når andre ting kan ordne seg raskere.

Klarer å holde meg noenlunde smertefri ved hjelp av smertestillende og å holde armen i ro.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar