fredag 4. november 2011

En gladmelding fra legen i dag. Så nå håper vi på flere slike beskjeder.

I dag da jeg våknet var ikke humøret mitt så veldig bra. Jeg hadde en liten deppestund og alt virket bare helt svart. Jeg måtte bare gråte litt, og det hjalp jo litt. Plutselig ringte telefonen. Det var legen min som ringte. Når legen ringer blir jeg alltid bekymra for at det er dårlige nyheter han kommer med, men det var en gladmelding han ville komme med. Han hadde fått svar på blodprøvene. Alle verdiene hadde gått ned og var nå så å si helt normale. JIPPI! Dette er så bra at jeg måtte ringe å fortelle det med en gang sa han. Vi tror og håper på at dette er et veldig bra tegn på at behandlingen virker og håper at vi kommer til å finne like gode resultater på CT undersøkelsen. Så da ble jeg jo selvfølgelig mye gladere og har fått litt positiv inputt. Så nå fremover vil jeg ha slike gode beskjeder litt oftere. Så håper vi at kreften holder seg stabil og ikke utvikler seg videre. For at jeg skal bli helt frisk må det skje et under, men det er jo lov å håpe på at det kan skje.
Nå gjenstår det bare 4 strålinger - og så får jeg se hva veien videre blir. Jeg fortsetter da selvfølgelig på hormonbehandlingen. Neste uke skal jeg også ha sprøyte nr 2. Nå er det helg og jeg skal prøve å kose meg og slappe av så godt som jeg kan sammen med mine kjære.

6 kommentarer:

  1. Godt å høre, Anja! Krysser alle fingre for at du får flere sånne gladmeldinger fra legene :-D God helg!

    SvarSlett
  2. JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI!!!!!!!
    Er så glad på dine vegne Anja!!!

    Lykke til videre

    Må bare også si at jeg savner tida vi hadde i Volda!!!

    Mange klemmer fra Eva

    SvarSlett
  3. So utrulig kjekt, Anja:) Må vere godt å vete at alt slitet med bivirkninga osv gir resultat! God helg til dej og dine kjære. Klem frå Helene

    SvarSlett
  4. Fantastiska nyheter! Nu blev jag glad! Kram från grannen

    SvarSlett
  5. Hei Anja!

    Slike gladnyheter gleder oss alle!!
    Klem Heidi :-)

    SvarSlett
  6. Så flott med gode nyheter! Har forstått at turen til London var helt topp også! Ønsker deg en god uke! Klem fra Ingunn

    SvarSlett