onsdag 2. mai 2012

«Rett i kroppen»

Jeg har ikke blodårer igjen til dem.

De stikker og stikker, men finner ikkeno. De prøver og prøver i armen. Jeg har bare en arm de kan prøve seg på. 

De vil jo så gjerne ha på plass en veneflon. Sånn i alle tilfeller. Men blodårene mine bare gjemmer seg.

Da er det bra å ha en vapp i stedet, men den må opereres inn. Da må de først ha på en veneflon. 


De har også brukt opp foten, 
så de måtte gå løs på leggen.



I morgen skal jeg i gang med ny cellegift, denne gangen intravenøst. Da får jeg den rett i ei blodåre, inn gjennom vappen som jeg har fått operert inn på brystet. 



Det ser ikke pent ut, men er 
ikke ubehagelig i hele tatt.


Da blir det spennende hvordan vappen virker. Og hvordan den nye cellegiften virker. Altså hvilke bivirkninger den har. Dessuten kan den forlenge livet mitt noe, så alt er ikke over. Ikke helt. Ikke ennå.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar