onsdag 9. mai 2012

Tilbake på Lovisenberg

Tiden på Hospice Lovisenberg har gått fint. Her finner jeg roen og får slappet av.

FAMILIEN på veggen og skapet.
Det var faktisk koselig å komme tilbake hit. Her er det så mye friere enn på sykehuset, og det er lettere for familien å være på besøk. 

Har et svært rom, her er det god plass. Simen overnattet en natt hos meg. Han trengte litt tid sammen med mamma sin, og det var godt for oss begge to. Vi hadde en fin samtale og snakket litt om sykdommen min og hvordan vi skulle gjøre det best mulig fremover. Det gjorde godt. Neste gang er det Hannah sin tur til å ha mamma for seg selv.

De siste dagene har vært preget av at magen ikke fungerer som den skal. Det er all medisinen jeg tar som er med på å stoppe opp hele systemet. Ikke noe særlig gøy med en mage som ikke fungerer.

Her setter de jo i gang med mange prosjekt for å få den i orden. Dette har ført til mye magevondt. Trodde ikke det gikk ann å ha sånne magesmerter. Jeg har ikke fått sovet om nettene og er sliten. I natt håper jeg på en bedre natt og at magen roer seg litt. Huff.

I morgen er det tilbake til Ullevål en tur for å få runde nummer to med cellegift. Bivirkningene etter forrige kur har ikke vært no særlig. Jeg har bare følt meg litt mere sliten enn ellers, så det lover godt. Nå krysser vi bare alt vi har for at den virker en god stund fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar