søndag 27. november 2011

Da er helgen snart over og formen er stigende.

Helgen her på Ullevål har gått har gått fort unna. Dagene går for de meste bort i soving og hvile.

Lørdag var de ikke så mye jeg var våken, og smertene var veldig vanskelige å holde på et nivå som jeg kunne orke.

Natten var ikke særlig god, jeg måtte ha en del ekstra smertestillende. Det førte til litt rare drømmer og tendenser til halusinasjoner. Sykepleieren syns jeg var god da jeg ringte på for å få henne til å ta bort mannen som satt og bråka og kasta sko ved skohylla. Jeg fikk sovet godt på etternatta og framover morgenkvisten.

På søndag formiddag sleit jeg veldig med hangover fra medisinen om natta, men jeg kom meg godt utover dagen. Fra totiden og hele ettermiddagen har jeg vært våken. Jeg har trent litt med en fysioterapeut, og har vært oppe og gått to runder.

I dag har jeg også fått fjerna sårdrenet, så nå er jeg litt mer fri. Jeg er heller ikke lengre kobla til intravenøs, så det er godt å slippe slange inn i armen. I morgen håper vi på å få fjerne urinkaterert, da blir det lettere å bevege seg. Da er det bare smertepumpe igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar