onsdag 2. november 2011

En koselig Londontur med mye kos. Så tilbake til hverdagen.

Vi hadde en super tur til London. det var ikke lite vi fikk med oss på få dager. Det ble sightseeing rundt om kring i Londons gater, London Eye, Musical ( The wizard from Oz) og en tur til Madame Tussaud wax museum) og selvfølgelig masse shopping og kafebesøk. Vi tok turen innom Hamleys (en lekebutikk over 6 etasjer) og der fant vi gaver til gutta hjemme. Det var godt å komme seg bort litt og få tankene over på noe annet. Dagene gikk fint og jeg klarte å holde ut travle dager så lenge jeg husket å ta smertestillende.
Det gikk over all forventning og jeg klarte å slappe av og kose meg skikkelig. Hannah fikk en fin opplevelse og det var kjempe flott at Ragnhild vår gode venninne blei med på turen. Det er bare så synd at dagene går så fort en har det gøy, så vi var alle enige om at flere Londonturer må det bli.
Så var det rett tilbake til hverdagen igjen. I dag var jeg på stråling nr 9 av 15, det etr ikke mange igjen nå. Jeg har også vært hos legen i dag, det var ikke mye nytt han hadde å fortelle i dag, men vi hadde en ok samtale. Vi snakket litt om hvordan vi skal se på ting fremover. Det som blir mest avgjørende nå er Ct undersøkelsen jeg skal på den 24. november. Så er jeg satt opp på legetimen den 30. november for å få vite resultatene. Da først kan man si noe om hvordan hormonbehandlingen har virket og kreften har fortsatt å utvikle seg. Så da håper vi på det beste, og krysser alt vi har. Så i tiden frem til det skal jeg prøve å ikke tenke så mye på sykdomen og prøve å leve så normalt som mulig.

1 kommentar:

  1. Flott å høre at turen var bra!
    Klem Heidi :-)

    SvarSlett