mandag 5. juli 2010

JIPPI :) - ingen spredning av kreften.

Jippi nå er jeg hoppende glad! I dag fikk jeg gode nyheter trossalt. Der er jo selvfølgelig ikke no gøy å være syk, men jeg er jo utrolig letta over at de dumme kreftcellene ikke har invadert flere deler av kroppen min. Legen hadde ikke fått svar på skjelett scanningen, men han sa det var lite sannsynlig at en skulle finne noe der. Det var ikke så ille med scanningen heller, jeg slapp å ligge i en trommel! I stede fikk jeg en skjerm over meg som flytta seg etterhvert som dem scanna hele kroppen min. Så da gikk det så flott så :) selv om jeg måtte sprøyte inn litt kontrastveske og drikke 1,5 liter veske på 3 timer.

Men ikke no gøy å sitte i 3 timer lang blikø - usj. I morra er det inn til ny samtale med legen. Så får jeg vite veien videre.

Så skal jeg være med i et forsningsprosjekt. Jeg får ny type medisin i tillegg til ordinær behandling.
Det er jo greit å slenge seg meg på litt forskning når dem likevel skal putte mye rare greier inn i kroppen min.
Nå er jeg i gang - skal bli spennende å se hvordan det går fremover.

1 kommentar:

  1. Det var bra, da er det berre å stå på videre, klem fra Mamma.

    SvarSlett