tirsdag 13. juli 2010

Besøk i dag :)

I dag har jeg hatt besøk av søstra mi med unga. Det var koselig. Unga leka fint sammen og Andreas kosa seg skikkelig sammen med dei store unga. Er jo ikke så ofte en ser hverandra når en bor så langt unna.
Selv om jeg var veldig sliten var det godt å ha besøk. Godt at det ikke er så varmt i været så en må sitte inne og svette.
Fikk også til å sove meg en liten lur på ettermiddagen. Klarte meg ikke uten i dag, men håper energien ikke blir lavere enn i dag. I morra vill jeg  ut og gå på tur og få gjort litt hjemme også - har litt husarbeid som venter ...eller rettere sagt en HAUG :)

Fikk også besøk av ei venninne i kveld. Koselig å se henne igjen. hun hadde med en kjempe søt blomst og flotte og varme ord . Takk skal du ha :)  Det er så godt å vite at så mange flotte og gode mennesker er der og tenker på meg.
I dag er jeg faktisk veldig stolt over meg selv også, jeg har ikke tatt noen tabletter! Og jeg er ikke kvalm. Nå håper jeg bare den ekle metall smaken i munnen og halsbrannen forsvinner. Vi satser på at det er mye bedre i morra.
Gleder meg til mer besøk av søstern og ungene i morra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar