mandag 19. juli 2010

I dag forsvant håret :(

I dag bestemte jeg meg for å dra å skaffe meg en parykk. Den kan vel være grei å ha når håret blir borte og en skal pynte seg litt. Prøvde ganske mange før jeg bestemte meg for en. Den var jo ikke helt super, men tror ikke jeg kommer til på venne meg til å bruke den heller. Mens jeg var der bestemte jeg meg like godt for å maskin klippe meg, så nå er alt håret mitt borte. Bare en kjempe kort "piggsveis" igjen og noen bare flekker. Det var egentlig greit å få det bort, begynte egentlig å bli veldig plagsomt meg alle hårstråene som falt av hele tiden. Fikk meg også noe fine "skaut". Dem var faktisk veldig deilig å ha på, så jeg kommer sikkert til å bruke dem mye i sommer. Var litt spent på hvordan barn ville reagere på den nye sveisen min, men det gikk faktisk veldig greit.

3 kommentarer:

  1. Stå på syste ønsker deg alt godt, er stolt av deg hvor fint du taklere dette ...

    klemm fra bror

    SvarSlett
  2. ser fint ut ju :) sjalar är ju jättefint och ha, finns ju i så många olika, härliga färger!!
    kraaam

    SvarSlett
  3. Lykke til med ny runde idag, tenker masse på deg...

    SvarSlett