onsdag 10. april 2013

Hjemme igjen



Så var det farvel til Hospice Lovisenberg for denne gang.

Farvel døgnpost.
Da var jeg hjemme igjen. Formen er rimelig grei, og jeg føler at jeg klarer meg ganske greit igjennom dagen.

Jeg har ikke noe særlig smerter, og kvalmen har holdt seg så og si borte. De siste dagene har jeg kunne spist det meste, men jeg orker ikke mye av gangen.

I morgen er det ny runde med cellegift igjen. Motivasjonen til å fortsette på kuren er der fortsatt, men jeg sliter litt med å la kroppen bli kjørt hardt.


Jeg får trøste meg med at det ikke er mange rundene før jeg får vite svaret på om den har hjulpet eller ikke. Så det er nok bare å stålsette seg og tåle det som kommer.

Bivirkningene er ikke harde, men mange små: kropsverk, lett feber om kvelden, magekramper, og nattsvette. Det hender jeg må opp og skifte både en og to ganger i løpet av natta, men disse bivirkningene er jo til å leve med.

Jeg håper jeg er like tøff i morgen, jeg skal i allefall møte opp og snakke med sykepleier, så kan jeg ta det det endelige valget.

4 kommentarer:

  1. Følger deg i tankene - lykke til <3
    Varm klem fra Heidi <3

    SvarSlett
  2. Kjære Anja!

    Deilig å høre at du er hjemme igjen og at dagene er bedre.
    Sender deg gode ønsker for dagene som kommer.

    klem fra Brita

    SvarSlett
  3. Du er i mine tanker, flotte Anja. Håper dagene blir til og leve med♥

    Disse bivirkninger er så slitsomme :-((

    Klem og Tro, håp og kjærlighet...

    SvarSlett
  4. Varme tanker til deg og dine.

    SvarSlett