tirsdag 23. november 2010

Endelig er formen tilbake etter denne runden også.

Phu - endelig var denne runden over og kroppen er endelig i orden igjen. Det var utrolig deilig å komme hjem igjen etter å vært på sykehuset fra torsdag til mandag. Jeg  håpet på å slippe en tur innom Ullevål denne gangen. Men så sliten som jeg var, var det egentlig bare deilig å få ei seng å ligge i. Slippe å forholde seg til noen andre enn seg selv.
 Men tross alt så er jeg jo jeg ganske heldig enn mange andre på avdelingen, så jeg føler meg ganske heldig - heldig fordi jeg vet at jeg bare trenger å være der et par dager så kan jeg bare reise hjem - og så vet jeg at jeg blir blir frisk igjen.
Ikke alle jeg har møtt kan bli frisk, og jeg har også opplevd at noen har dødd mens jeg har vært der. Da får man ting satt litt i perspektiv og en føler at sine egne plager bare er små ting i forholdt til hva andre sliter med. Jeg har i allefall bestemt med for at jeg aldri mer skal klage over at jeg hat "litt" vondt - men selvfølgelig har jeg lov til å klage litt når det er aller tøffest. Nå ser jeg bare frem til den siste runden med cellegift - bare 1 gang igjen nå - det er utrolig godt å vite. En gang til - det skal jeg nok klare fint :)

1 kommentar:

  1. Snaaart juleferie, Anja:)Fyrste søndag i advent i dag! Lykke til m neste kuren, du e ei flotte og tøffe dame! Tenke på dej:) Stor klem frå Helene

    SvarSlett