tirsdag 9. november 2010

Blir det ny kur på torsdag tro?

Huff ..... liker ikke tanken på ny kur igjen på torsdag. Har vært syk siden forrige kur og enda er jeg ikke helt frisk.
Orker ikke tanken på å få kroppen full av "gift" igjen før jeg har fått blitt helt frisk fra denne dumme virusen.Tenker bare på hvor mye jeg måtte "lide" meg i gjennom - men må jeg så må jeg..
Er lei av å være syk nå. Har gått og hanglet i snart to uker, men ikke så rart at jeg blir syk når resten av familien også er syke.

Får ikke vite noe før jeg har snakket med legen på torsdag og fått svar på alle blodprøvene -  Jeg ringte til sykehuset i dag for å prøve å få fatt i "legen min" , men han er borte :(  jeg fikke beskjed om at dem kanskje ringer meg i morra?  Håpet mitt er å få utsatt kuren til over helgen. Slik at jeg kan få noen gode dager hjemme før kroppen skal lide igjen.

I dag var jeg også en tur innom jobben på besøk - det var koselig å se alle sammen igjen. Lenge siden jeg var der nå.

Gleder meg å bli frisk igjen slik at jeg kan begynne å jobbe igjen. Fredag skal det også være en liten fest på jobben som jeg har utrolig lyst å dra på. Så da krysser jeg fingrene på at jeg kan få viljen min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar