tirsdag 29. juni 2010

Skyfri himmel

Har alltid latt meg fascinere av skyer og vær. Utrolig morsomt å studere skyer og se hvordan dem forandre seg og blir til mange ulike ting. Man kan se på skyene og så vet man hvilket vær det kommer til å bli.

Øynene er menneskene sine skyer. Øynene forteller mye om hvordan vi har det inni oss. Hun har så triste øyner, eller øynene strålete av lykke.
Lurer på hva mine øyner forteller jeg? Kaos eller redsel?
Jeg er jo ikke lei meg, men er jeg er jo heller ikke 100% glad.
Jeg er vel det man kaller i lettere sjokk tilstand. Klarer ikke helt forholde meg til alt som kommer til å skje, samtidig som om jeg prøver å legge alle tankene bort fra det som skal skje fremover. Vil ikke la det ødelegge det som er nå, fordi det hele er så uvirkelig akkurat nå. Jeg vil glemme at jeg er syk nå. Så kan jeg "bli syk" når telefonen kommer fra sykehuset at nå skal det hele starte. Nå skal jeg bare kose meg og sitte på hveranden og se på skyene. Kanskje blir det noen mørke skyer med torden og regn?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar