fredag 8. februar 2013

Fine forandringer

Godt å ha noe å gjøre, enda bedre å faktisk orke å gjøre det. Dette begynner å bli en god periode med litt lengde på.

Dagene går fort unna her hjemme, og jeg har ikke gitt lyd fra meg på en stund. Det er vel på tide å oppdatere litt på bloggen, sånn at ingen tror det er no alvorlig fatt.

Formen min varierer mye fra dag til dag, men stort sett er jeg i ganske bra form. Jeg strikker, kanskje litt for mye. Jeg har blitt helt avhengig av strikketøyet mitt, og klarer knapt legge det fra meg mer enn fem minutter av gangen. Det er god terapi for meg å ha et strikketøy, og jeg blir rastløs når jeg ikke har et liggende. Siden 22. desember har alle tre unga fått seg hver sin genser, så her går det virkelig unna.

Ellers blir det litt husarbeid, litt matlaging og smårydding. Jeg orker ikke mye av gangen, men litt får jeg gjort. Vi har rydding av klær og skap på gang, og har fått montert nytt klesskap. Da var det å kaste alt tøy jeg ikke kan bruke lengre. Litt artig å gå igjennom alle klær, det var noen størrelser jeg hadde «vokst fra» for noen år siden.

Jeg prøver å komme meg ut på treff hver tirsdag på Lovisenberg. Selvom alderen på de fleste er 20 år eldre enn meg, så trives jeg der. Jeg er vel den der som som ikke tenker så mye på alder, og de siste årene har jeg lært meg å snakke med de fleste jeg treffer. Jeg gruer meg litt til taxiturene til og fra, men det går som regel greit. Det blir litt lettere når det ikke er så glatt ute.

Neste uke er det legetime på Ullevål, ikke så spennende denne gangen, men neste måned er det CT; Da får jeg vite hvordan medisinen har virket denne runden. Jeg skal ta blodprøver før legetimen denne gangen, og jeg krysser fingrene for at de ikke er for ille.

Jeg ble lei meg her en dag dag jeg fant ut at en dame jeg snakka mye med da jeg var på Holmsbu døde denne måneden. Er jo ikke så lenge siden jeg og hun sendte hverandre meldinger på Facebook. Hvil i fred Janina.

3 kommentarer:

  1. Godt å lese Anja!!!1
    du er en figther uten sidestykke!!!
    Digger deg!!!

    Eva

    SvarSlett
  2. Du er så helt klart en av mine største helter Anja♥
    Heia, heia:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Vi håper den gode formen fortsetter, Anja :-)
    Du er utrolig flink og produktiv, vær stolt av deg selv!

    Klem fra Heidi <3

    SvarSlett