tirsdag 7. september 2010

Ny runde på torsdag - siste kur av denne, og det er jeg glad for.

Har ikke skrevet så mye her inne den siste tiden. Har jo tenkt på at jeg skulle oppdatert litt, men har ikke kommet så langt før nå. Dere lesere får jo ta det som et godt tegn. Har jo hatt litt å gjøre også den siste tiden.
Lillegutt har vært hjemme fra barnehagen nesten to uke på grunn av en infeksjon som slo ut immunforsvaret han skikkelig. Så da måtte han holde seg hjemme til han ble frisk.
Det ble noen lange dager hjemme med en litt aktiv gutt og en innmari slapp mamma. Da var det godt å ha pappa hjemme noen av dagene.
Denne perioden har gått ganske greit bortsett fra at jeg har vært mye mere sliten enn de andre gangene, og jeg slite skikkelig med å få gjort at det jeg skal her hjemme. Alt blir litt tyngre, men da får en bare gjøre ting litt saktere.
Var litt kjedelig at jeg ikke orket å gå i Spektrum på Mgpjr, men kanskje ikke så lurt å utsette seg for 4 000 potensielle smittekilder når immunforsvaret er på det laveste heller.
Jeg hadde det koselig den kvelden allikevel jeg. Fikk middagsinvitasjon fra naboen - så da var jeg og lillegutt der nede og kosa oss til dem andre kom hjem - satte opp reise senga så han fikk sovet der også.
Ellers så har jeg brukt mye av tiden til håndarbeid - strikking og hekling. Har fått dreisen på heklingen nå og koser meg skikkelig med det. Så nå er jeg i gang med julegavene allerede :). Så har jeg vært ute og gått små turer i det fantastisk flotte høstværet. Er deilig ute nå. Jeg liker høste, det er den flotteste årstiden syns jeg.
Håper på at denne runden her blir like bra som forrige runde. Er deilig å tenke på å at detter er siste runde av denne "sterke" kuren. Er spent på hvordan jeg vil tåle den andre, men det finner jeg ut 30. september. Nå skal jeg bare nyte denne dagen og morgendagen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar