fredag 6. august 2010

Endelig er formen tilbake :)

Det er deilig når formen endelig er kommet tilbake og en kan begynne å fungere nesten som normalt igjen. Nå er går det meste helt greit, bortsett fra at jeg blir fortere sliten da. Det er jo bare å ta ting i sitt eget tempo og ikke stresse.

I dag kommer ungene også hjem igjen etter å vært på Sunnmøre i over to uker. Skal bli godt å se dem igjen - så får vi finne på no gøy her hjemme frem mot neste runde, det er heldigvis mange dager igjen til det nå. Dagen skal nytes sammen med familien.
I går var jeg en tur innom jobben også. Det var koselig å hilse på alle igjen. Og i dag skal jeg på barseltreff, gleder meg til å se igjen alle der også.

2 kommentarer:

  1. So bra at forma e ok, Anja. Du fæ nyte sommaren og ta livet m ro:) Tenke masse på dej. Helse alle sammen. Og skal helse frå Olav. Stor klem.

    SvarSlett
  2. TØFFA!!! Gleder meg til å kome få besøk og servere vaflar og rørt bringejordbærsylte.

    SvarSlett